TEATRE A L'ESCOLA!

SORTIDA A LA GRANJA LA BASSA!!!

HEM ANAT A LA GRANJA I ENS HO HEM PASSAT D'ALLÒ MÉS BÉ! HEM VIST UN MUNT D'ANIMALS, ALGUNS ELS HEM POGUT TOCAR, ELS HEM DONAT MENJAR...

HA SIGUT MOLT DIVERTIT!!!

HEM ANAT DE COLÒNIES!!!!

AQUÍ HI HA UNA PETITA SELECCIÓ DEL QUE VAM FER!

PERÒ ANEU VISITANT-NOS QUE CONTINUAREM POSANT MÉS FOTOS!!

EDUCACIÓ INFANTIL

A L'EDUCACIÓ INFANTIL PRETENEM QUE ELS NENS I LES NENES HAGIN ADQUIRIT LES CAPACITATS QUE ELS POSSIBILITIN VIURE UNES RELACIONS ESTABLES I AFECTIVES AMB SÍ MATEIXOS I ELS ALTRES, EL CONEIXEMENT I LA INTERPRETACIÓ DE L’ENTORN, AIXÍ COM L’ADQUISICIÓ D’UNS INSTRUMENTS D’APRENENTATGE QUE ELS PERMETIN ANAR FORMANT PART D’UNA SOCIETAT CULTURALMENT ORGANITZADA.

 

ELS OBJECTIUS SÓN PROGRESSIUS EN ELS TRES CURSOS QUE CORRESPONEN A AQUEST CICLE I ES TREBALLEN A TRAVÉS DE LES ÀREES SEGÜENTS:

 

DESCOBERTA D’UN MATEIX I DELS ALTRES

AUTOCONEIXEMENT I GESTIÓ DE LES EMOCIONS; JOC I MOVIMENT; RELACIONS AFECTIVES I COMUNICATIVES; I AUTONOMIA PERSONAL I RELACIONAL.

 

DESCOBERTA DE L’ENTORN

EXPLORACIÓ DE L’ENTORN, EXPERIMENTACIÓ I INTERPRETACIÓ; I RAONAMENT I REPRESENTACIÓ.

 

COMUNICACIÓ I LLENGUATGES

OBSERVAR, ESCOLTAR I EXPERIMENTAR; PARLAR, EXPRESSAR I COMUNICAR; I INTERPRETAR, REPRESENTAR I CREAR.

 

LA METODOLOGIA QUE DUEM A TERME VOL AFAVORIR QUE L’INFANT TINGUI SEMPRE UNA ACTITUD ACTIVA PER OBSERVAR, EXPERIMENTAR, CONÈIXER, DESCOBRIR I MANIPULAR PER TAL D’ESTIMULAR LES SEVES GANES D’APRENDRE. UTILITZEM EL DESCOBRIMENT COM UN MITJÀ PRIVILEGIAT PER ESTABLIR NOUS APRENENTATGES, SEMPRE SIGNIFICATIUS PER A ELLS I ELLES.

CARNAVAL!!

L'ABECEDARI FONÈTIC!!!

AIXÍ ÉS COM TREBALLEM LES LLETRES A L'EDUCACIÓ INFANTIL, AMB EL SEU SO, I AQUÍ PODREU VEURE UNA VERSIÓ D'UN ABECEDARI FONÈTIC CREAT PER UN GRUP DE MESTRES DE SABADELL. CLIQUEU, MIREU I ESCOLTEU!!!

VIGILEU!

Google
contador de visitas
alltheforo.com

EL TEMPS A SANT JAUME: